Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
Teamoffice.pl
Materiały biurowe
Wstęp
-
Teamoffice.pl, zwany dalej Sklepem, to sklep internetowy, którego administratorem jest Team Office s.c. Monika Majewska, Norbert Pieścik z siedzibą we Wrocławiu, 51-007 przy ul. Opłotkowej 5 (Uwaga! jest to adres siedziby, służący do wystawiania faktur VAT, adres korespondencyjny oraz wysyłkowy znajduje się poniżej). NIP 895-188-58-93. Regon 020560918.
-
Kontakt ze Sklepem odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@teamoffice.pl lub biuro@biuroweartykuly.pl oraz telefonu o numerze +48 509-499-411 czynnego w godzinach 8.00 - 16.00. Dostępny jest także w obrębie sklepu: formularz kontaktowy oraz adres KONTAKTOWY: Team Office s.c., ul. Robotnicza 72 F/8 , 53-608 Wrocław.
-
Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem swojej strony internetowej.
-
Klientem jest każda osoba, która składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu.
-
Niniejszy regulamin określa i reguluje zasady korzystania ze Sklepu, zawarcia umowy, zamówienia towaru, płatności, dostawy, procedurę reklamacyjną oraz przysługujące ustawowo prawo odstąpienia od umowy. Do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja regulaminu.
-
Jeżeli Sklep zdecyduje się na zmianę regulaminu, zostanie to w sposób czytelny i jawny przedstawione w formie ogłoszenia na stronie głównej Sklepu. Do transakcji uprzednio zawartych zastosowanie znajduje niniejszy regulamin.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, właściwe jest prawo polskie, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Konto
-
Klient może dokonać zakupów za pośrednictwem Sklepu po dokonaniu rejestracji w systemie teleinformatycznym Sklepu lub też bez utworzenia konta - telefonicznie lub za pomocą e-mail.
-
W celu realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych kontaktowych Klienta, w szczególności nazwy firmy, imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz adresu siedziby. Klient posiada wgląd do tych danych i może dokonać ich modyfikacji lub wnioskować o usunięcie w każdym czasie.
-
Sklep zbiera i przetwarza dane osobowe Klienta podane w trakcie procesu rejestracji konta. Są one wykorzystywane wyłącznie w celach rachunkowych, prawidłowej realizacji zamówienia oraz zagwarantowania prawidłowości procedury reklamacyjnej. Jeżeli Klient wyraził taką wolę, dane osobowe mogą być też wykorzystywane do celów marketingowych, w szczególności otrzymywania newslettera.
-
Osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej mogą być Klientami Sklepu, jednakże powinny działać za pośrednictwem swoich przedstawicieli uprawnionych do zawierania umów o charakterze cywilnoprawnym.
-
Podane przez Klienta dane osobowe są zbierane i przetwarzane przez Team Office s.c. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności stanowiącą część niniejszego regulaminu, określoną i opisaną w ramach osobnej podstrony serwisu.
Płatność i realizacja zamówienia
-
Towary oferowane przez Sklep są produktami fabrycznie nowymi, o ile w opisie produktu w sposób wyraźny nie zaznaczono inaczej. Towary są wolne od wad prawnych i fizycznych.
-
Produkty przedstawione w katalogu Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Sklepowi przez Klienta oferty kupna produktu na warunkach określonych w jego opisie.
-
Ceny podane na stronach Sklepu są cenami netto oraz brutto - prosimy zwrócić na to uwagę. Sklep wystawia faktury VAT i dostarcza je w postaci elektronicznej lub papierowej w zależności od preferencji Klienta.
-
Klient ponosi koszt transportu towaru na zasadach określonych na fakturze lub fakturze proforma. Odpowiedzialność za transport zamówienia spoczywa na przewoźniku.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępnych opcji transportu w zależności od specyfiki sprzedawanego produktu.
-
Klient zobowiązuje się do opłacenia zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od chwili dokonania zakupu za pośrednictwem platformy internetowej.
-
Realizacja zamówienia i przekazanie go przewoźnikowi następuje w ciągu 14 dni od chwili otrzymania płatności.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępnych opcji płatności w zależności od specyfiki sprzedawanego produktu.
-
Jeżeli jakiś towar nie ma podanej ceny - zapytaj o nią Naszego pracownika.
Rękojmia i prawo odstąpienia od umowy
-
Sklep odpowiada za wady sprzedawanych towarów na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
-
Sklep nie realizuje uprawnień wynikających z gwarancji. Instytucją właściwą do realizacji gwarancji jest gwarant, którego dane są wyszczególnione na karcie gwarancyjnej lub jest to serwis naprawczy współpracujący z producentem sprzedanego produktu.
-
Sklep realizuje ustawowe uprawnienia wynikające z rękojmi. W celu dokonania reklamacji należy kontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem adresu e-mail sklep@teamoffice.pl lub numeru telefonu 509-499-411.
-
Klientowi przysługuje prawo do obniżenia ceny lub odstąpienia umowy w przypadku stwierdzenia wady prawnej lub fizycznej sprzedanego produktu, o ile Sklep niezwłocznie nie wymieni produktu na wolny od wad lub nie dokona naprawy rzeczy.
-
Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od chwili otrzymania produktu wraz z uzasadnieniem wskazującym podstawę realizowania uprawnień wynikających z rękojmi.
-
Konsumentom będącym Klientami Sklepu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zamówienia bez podania przyczyny, z wyłączeniem produktów, od zakupu których z mocy prawa odstąpić nie można.
-
W celu zrealizowania swojego prawa do odstąpienia od umowy należy wypełnić i odesłać poniższy egzemplarz na adres elektroniczny Sklepu lub na adres stacjonarny Sklepu wraz ze zwróconym produktem.