Płatności
Materiały biurowe Team Office
Dostępne Formy Płatności.
Proponujemy Państwu cztery formy płatności:
1. GOTÓWKA – zapłata gotówką przy odbiorze / dostawie towaru. Opcja dostępna przy odbiorze osobistym, naszym transporcie lub wysyłce kurierem. Uwaga: przy wysyłce kurierem za pobranie gotówki naliczana jest dodatkowa opłata.
2. PRZELEW przedpłata ( na podstawie wysłanej przez nas proformy - prosimy nie płacić wcześniej ) – Po skompletowaniu zamówienia, drogą elektroniczną wysyłamy do Państwa fakturę proforma z terminem płatności: 2 dni. Po wpłynięciu środków na konto, wysyłamy przesyłkę. Brak wpłaty w podanym terminie, spowoduje anulowanie zamówienia. Wpłata na podany przez sklep Team Office s.c. numer konta bankowego:
TEAM OFFICE S.C.
ul. Opłotkowa 5, 51-007 Wrocław
mBIZNES
58 1140 2004 0000 3002 4781 1039
3. UMOWA PARTNERSKA – płatność według indywidualnych ustaleń ze stałymi Klientami.
Artykuły papiernicze Wrocław