Płatności

Materiały biurowe Team Office

Dostępne Formy Płatności.

Proponujemy Państwu cztery formy płatności:

1. GOTÓWKA – zapłata gotówką przy odbiorze / dostawie towaru. Opcja dostępna przy odbiorze osobistym, naszym transporcie lub wysyłce kurierem. Uwaga: przy wysyłce kurierem za pobranie gotówki naliczana jest dodatkowa opłata.

2. PRZELEW przedpłata – Po skompletowaniu zamówienia, drogą elektroniczną wysyłamy do Państwa fakturę proforma z terminem płatności: 2 dni. Po wpłynięciu środków na konto, wysyłamy przesyłkę. Brak wpłaty w podanym terminie, spowoduje anulowanie zamówienia. Wpłata na podany przez sklep Team Office s.c. numer konta bankowego:

TEAM OFFICE S.C.

ul. Opłotkowa 5, 51-007 Wrocław

mBIZNES

58 1140 2004 0000 3002 4781 1039

3. UMOWA PARTNERSKA – płatność według indywidualnych ustaleń ze stałymi Klientami.